Zespół

Ada Chmielewska
właścicielka, metodyczka
Z wykształcenia psycholog, absolwentka Teaching English to Young Learners i certyfikowany przez Cambridge lektor języka angielskiego. Jako lektor dla dzieci pracowała w Indonezji, Wielkiej Brytanii i Chinach. Trener nauczycieli na konferencjach, warsztatach i webinarach, senior teacher na obozach językowych w UK i curriculum development coordinator dla indonezyjskiego start-upu IQ Education. Metodyk i właściciel speak:art.

Natalia Nesteruk
właścicielka, metodyczka
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Lingwistyki Stosowanej (sekcja włosko - angielska) i studiów pedagogicznych Teaching English to Young Learners. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła ucząc w międzynarodowej szkole IB w Warszawie oraz jako senior teacher na obozach językowych w UK organizowanych przez Oxford International. Metodyk i właściciel speak:art.

Martyna Kabańska
koordynatorka zajęć językowych
Dziewczyna, którą napędza dynamika pracy z ludźmi. W speak:art synchronizuje potrzeby przedszkoli i klientów indywidualnymi z potencjałem lektorów i wsparciem metodyczek. Zna na pamięć grafiki i adresy wszystkich placówek, a swoją wiedzą zawsze chętnie się dzieli. Nie wahaj się złapać za telefon lub napisać maila w każdej, nawet błahej sprawie - Martyna już zna na nie odpowiedź!

Dorota Śliwska
koordynatorka projektów edukacyjnych
Klasyczne wykształcenie psychologiczne uzupełnione o terapię, job coaching, doradztwo zawodowe i edukacyjne, a także uprawnienia pedagogiczne to solidna podstawa do prowadzenia pracy zespołowej w różnorodnych projektach edukacyjnych. Swój czas w speak:art dzieli między ludzi a dokumenty - jeśli potrzebujesz zaopiekowania w którymś z tych obszarów, dzwoń!

Agnieszka Tolak
metodyczka wspierająca
Lektorka angielskiego specjalizująca się w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym dysponująca szerokim wachlarzem pomysłów, technik i aktywizujących metod pracy. Magister wczesnoszkolnego nauczania języka angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Dodatkowo uzdolniona muzycznie i wokalnie, łączy pasje do pracy z dziećmi, angielskiego i muzyki prowadząc gordonowskie zajęcia umuzykalniające dla maluchów. Szkoli nowych lektorów i dogląda jakości zajęć podczas regularnych obserwacji w przedszkolach.